Nu är det nedräkning på riktigt

Idag klev vi in i vecka 37! Han kan verkligen komma precis när som helst nu och han ligger fixerad och bra med huvudet nere så nu är det bara att vänta. Både jag och Angelica är riktigt less på att vänta på precis allt vid det här laget och anledningarna till det är många. Man kan väl enkelt förklara det med att det är många bollar i luften just nu😂 snart får vi andas ut!

Kolla hur fin hon är här under! Herregud alltså. Att det där är min familj och att vår son ligger därinne och förbereder sig för att komma ut är den konstigaste känslan jag någonsin känt. Så mycket kärlek

Är så sjukt glad över vädret nu. Det känns som om allting bara slog om på nån dag och nu sitter man här med en t-shirt och skinnjacka och är lite för varm. Sinnes. Jobba vidare på det här nu Sverige!Träningsmässigt så fortsätter det åt rätt håll. Hade ett marklyftspass idag med en kille på mitt jobb och det gick riktigt bra. Vi klättrade upp till 200 där jag gjorde två enkla ettor och det känns helt sjukt med tanke på att skiten knappt rörde sig för någon vecka sen. Jag lånade hans bälte som är av det lite grövre slaget och skillnaden mellan det och det vanliga jag har på mig är som natt och dag. Inte konstigt att jag inte tycker att bälte brukar hjälpa för det jag har borde inte ens räknas. Måste skaffa ett nytt illa kvickt asså. Nu blir det ett lite längre inlägg men fuck it, jag fick en fråga om min diet så jag tänkte bara skriva lite snabbt om det också. Just nu ligger jag på runt 2200-2400kcal per dag måndag till fredagkväll. Fredagarna brukar innebära tacos och det räknar jag inte och sen håller jag ingen koll igen förrän måndag morgon. Jag har ju problemet att jag ofta äter för lite även på helgerna men jag gör allt i min makt för att få i mig åtminstone dubbelt så mycket kolhydrater som på vardagarna. Vardagsmaten är riktigt simpel och i mångas ögon förmodligen rätt trist men den består av följande:

  • 250g Keso med 50g mandlar(isch)
  • Nobles kycklingburk med 90g ris
  • 125g lax eller 200g kyckling med 600-800g potatis. 50g bea
  • Träningsdagar: 1 portion Regenerate och ibland lite Majskakor

Blir inte roligare än sådär och som ni ser är det inga stora mängder direkt. Vikterna är väldigt ungefärliga. Jag bryr mig inte om det diffar varken upp eller ner. Så där har vi det! Har du dåligt med inspiration och inte orkar planera för vad du ska äta kan du kopiera rakt av. Kan dock inte garantera hur bra det funkar för dig 🙂

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *