Update på senaste inlägget

Jag skrev i början på veckan om att jag fått något skit med balansen. Det börjar lägga sig nu men usch vilka jobbiga dagar det har varit. Har känt mig typ kraftigt bakis, sådär så man liksom gungar lite med hela kroppen hela tiden. Och mått illa fram och tillbaka hela tiden och jag fullkomligen avskyr att spy. Asså jag hade utan tvekan lidit mig igenom ett dygn av magont hellre än att spy direkt och bli av med det. Tack och lov kom det inte till den punkten men ibland blev jag så ”åksjuk” så jag kände att det kunde bli en katastrof om jag inte var nära toan. Förmodligen är det här kristallerna i huvudet som hamnat knas eller någon infektion på balansnervern. Scary shit iaf. Men det bör gå att gå till jobbet imorgon hoppas jag!

Nu är dock rastlösheten extrem så jag vill bara bli av med det här pronto så att jag kan träna. Till helgen borde jag kunna få in ett pass men då blir det något lugnt. Typ axlar eller liknande, garanterat inte ben vill jag lova. Flåset ska hållas under kontroll

En sak jag tänkte ta upp idag är en sak jag vet att jag funderade mycket på förut när jag dietade och blev sjuk. Nämligen hur man ska göra med dieten under tiden som man är krasslig. Svaret är enkelt – ät! Kroppen behöver energi för att återhämta sig från vad det nu är som hänt och jag brukar tänka att jag hellre lägger på mig lite fett och blir frisk snabbare än att riskera att tappa muskler. Men ingen ursäkt att gå loss för det men öka intaget till en bit över balans åtminstone. Det kommer du tjäna på

 

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *